Retouren

Ruilservice / Retourneren

Toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van het pakketje.

Hiervoor enkele weetjes: je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar SkinRebelPro Skincare zijn voor jouw rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal de bestelling met alle geleverde producten en eventuele toebehoren, ongebruikt en onbeschadigd , in originele staat en verpakking aan SkinRebelPro Skincare geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht, stuur je een email naar info@skinrebelpro.nl met daarin de producten die je retour wilt sturen en je ordernummer.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening na ontvangst in goede orde.
Het product mag niet gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn.
Je mag het product gerust even bekijken, draai of maak het product niet open en verbreek een aanwezige verzegeling niet. Geopende, beschadigde of gebruikte producten nemen wij niet retour.
Geef ons je IBAN banknummer door zodat wij het geld kunnen terug storten op je bankrekening als je, je geld retour wilt.

Ruilen
Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product. De kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor eigen rekening. De kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product, nemen wij eenmalig voor onze rekening. Controleer altijd even je bestelling op eventuele fouten. Neem direct contact met ons op als je een fout constateert, vaak kunnen wij het dan nog aanpassen.

Allergische reactie
Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen via de huisarts of bij een dermatoloog zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.

Het product of pakket is beschadigd
Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend.

Even wat weetjes:
Mocht je pakketje dusdanig beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, dat je twijfelt of de producten nog in goede staat zijn, neem het dan niet aan en laat de postbode het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket.
Stuur even een mailtje naar info@skinrebelpro.nl zodat wij weten dat het pakket ongeopend retour komt en beschadigd is.

Stuur nooit een product of bestelling retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn.

Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld. Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt, krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden.

Wij vergoeden de kosten voor het retour zenden volgens de normale PostNL tarieven en de wijze waarop je het product retour gestuurd hebt (normaal of aangetekend).
Is een product opzettelijk beschadigd, dan gaan wij dit niet vergoeden. Heb je het product al terug gestuurd naar ons dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer terug gestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.